Člověk stojící za společností
Tibor Jakabovics je jeho známými považován za "renesančního člověka". Za někoho, koho okouzluje rozmanitost světa. Je rád, že žije v této vzrušující době, fascinován duchovním povznesením, ve kterém existujeme.
Cítí se jako šťastný člověk, protože se zabýval pouze tím, co ho zajímalo, a že má rodinu, ve které mohl najít své nejskrytější já. Dnes se kolem něj vytvořilo společenství, které mu dává mnoho inspirací a pomoci. Je obrácen do svého nitra, své dobročinné skutky považuje za povinnost a dělá je v tichosti. Co se ho osobně dotkne, to uchytí a snaží se co nejvíce podporovat, jak jen ze svých sil může, ať už je jde o nemocnice, školy nebo osoby v nouzi či toužící se něco naučit.
Školy, oblasti zájmu
Narodil se v Pécsi v roce 1966. Tam chodil i do školy. Vystudoval univerzitu ve Veszprému jako chemický inženýr, ale nadšený byl také z biologie člověka a přenosu hmoty a informací v živých organismech. Proto, i když dělal výzkumy v širokém spektru oblastí, nakonec uznání jeho pokusů v oblasti fungování lidského těla změnilo jeho vlastní život a životy 300 000 spotřebitelů v nejméně 30 zemích.
Zahájení podnikání
Tibor žil dlouho na farmě, daleko od civilizace, kde se věnoval literatuře a svým výzkumům, které byly pro něho důležité. Když si uvědomil, že "něco" objevil, řekl to ve svém okolí a mnozí chtěli vyzkoušet jeho esenci. Později prosili o ni znovu a znovu. Tato novina se rozšířila během několika okamžiků. Přihlásil se někdo, kdo chtěl koupit větší množství esence. Tibor tedy koupil 100 ks lékařských lahviček v nejbližší lékárně. Naplnil je, sbalil do batohu a nasedl na vlak. Ve městě vzdáleném 200 km odevzdal lahvičky kupci a vrátil se vlakem domů. Myslel si, že tím vše skončilo. Ale krátce po příjezdu domů zazvonil telefon, že potřebuje dalších 500 lahviček...
Tak se začala hospodářská kapitola historie Lavylites.
Historie společnosti
Značka Lavylites byla uvedena na trh v roce 2013. Za prvních pět let se prodalo více než tři miliony kusů. Zákazníci považovali produkt za účinný a v kosmetickém průmyslu byl pravidelně a opakovaně kupovaný v poměrně vysoké míře. Za Lavylites nikdy nestály reklamní kampaně přes 6 let. Zkušenosti, ústní doporučení a podporující publikum oživují společnost, která v posledních letech způsobila nárůst obratu, který nebyl typický pro mnoho globálních společností.
Založení výzkumného ústavu a výrobní základny
Tibor Jakabovics založil dobře vybavený ústav pro biologický-chemický výzkum, kde biochemici, biologové a nanotechnologové studovali, co vězí za mechanismem působení kreací Lavylites a jak by se tento objev dal využít k dodání dalších produktů nebo dokonce na vytvoření zcela nových produktů. Se založením ústavu se výroba dostala i na pevné základy a byly stanoveny přísná pravidla kvality a přípravy výroby, které nejsou typické pro největší nadnárodní společnosti v Evropě nebo na jiných kontinentech.
Tajný recept mistrovské směsi a dva trezory
Mistrovská směs, která je základem produktů, je stále tvořena zakladatelem, protože právě tato úloha má takovou míru preciznosti, kompetence a odpovědnosti, že stojí za to si ji ponechat. Stejně jako v případě Coca-Coly je tajný recept dobře střežen. Na světě existují dva trezory s popisem vybavení, rozměry, technologií, materiály a jejich přesnými proporcemi. Ti, kteří dostali povolení, mají v případě potřeby přístup k odemčení pomocí dlouhého klíče.
Lavylites ve světě
Společnost se od počátku řídí přísnou výrobní filosofií a logistickými principy a dnes je přítomna ve všech zemích EU a také na jiných kontinentech. Účinnost produktů, team za ním a vracející se zákazníci poskytují společnosti Lavylites obrovskou stabilitu. Evropské logistické centrum společnosti a další tři distribuce Lavylites na třech kontinentech pomáhají uvést výrobky na trh.
Čerstvé, nezávislé výsledky výzkumu, ocenění
Poslední výsledky testů od mezinárodně uznávaných certifikačních institutů pracujících na vysokých vědeckých a průmyslových standardech, jako je například institut J. S. Hamiltona, jsou přesvědčivé. Nejoblíbenější produkty kosmetiky Lavylites byly testovány s pomocí kontrolní skupiny a paralelně laboratorními přístroji. Po lepších než očekávaných výsledcích společnost TÜV nedávno vydala i osvědčení, na jehož základě několik výrobků Lavylites bylo certifikovaných jako antiseptické kosmetické výrobky.
Lavyl Auricum získal v roce 2020 hlavní cenu poroty, pod vedením paní Swarovski, s certifikáty Global Beauty & Wellness Awards a rodina značek Lavyl Auricum a Auricum Sensitive se stala nejrychleji rostoucí kosmetikou na světě. Exyol Gemma Prevent získal cenu poroty za nejinovativnější Anti-Aging krém pro stárnoucí a citlivou pokožku. Mezi finalisty skončili Lavyl Nose a Lavyl32. Společnost Lavylites předběhla takové světové značky jako L'Oreal nebo Estée Lauder a dostala se na nezávislé světové soutěži krásy číslo jedna, oceněními na základě rozhodnutí prestižní poroty, do mezinárodní přední linie profesionálů.